Cestina na konzoli & mc

Martin Mares mj na albireo.ucw.cz
Čtvrtek Červenec 23 10:09:02 CEST 1998

Dobre dopoledne,

> je tedy ucw mezinarodne uznavany meziplatformovy standard, podobne jako
> iso-8859-n a unikod?

   UCW nikoliv, ale reseni techto problemu pomoci kerneloveho mapovani pres
UniCode jsou mezinarodne uznavanym Linuxovym standardem.

> vsechny zde popsane anomalie (krome ctrl-alt-f12) jsem vam nahlasil...

   Diky.

> mate pravdu, vi=vim. pokud nejsou mirne odchylky v zobrazeni problem, neni
> co resit. asi se opravdu jedna o vlastnosti programu, jak jsem popis uvadel.
> stejne se to tyka vetsinou jen znaku 128 az 159, ktere se povazuji za ridici.

   Ano -- vzdyt v ISO-8859-2 take vubec nejsou definovany.

| Při použití češtiny ucw se mě stává, že při killnutí aplikace se daná
| konzola dostane do stavu, kdy neakceptuje funkční klávesy - např. místo
| Enter konzola řídicí znak - zobrazí " ^ něco " . Zatím jsem nepřišel na
| to, jak danou konzolu opět zprovoznit (mimo restartu Linuxu).

   Tipoval bych, ze tento problem lezi uplne jinde a ze se bude projevovat
i bez UCW cestiny -- vypada to na spatne nastavene charakteristiky terminalu
(to jest ze aplikace po sobe nestihne uklidit).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
main(){char *s="main(){char *s=%c%s%c;printf(s,34,s,34);}";printf(s,34,s,34);}