Jak na rpm -bp

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 23 13:01:30 CEST 1998

"Petr Novotny" wrote:
:
: chtel jsem vybalit veci z .src.rpm a provest pred-build kroky (abych
: mel dobre pripraven source tree). Z man rpm jsem usoudil, ze spravny
: povel je rpm -bp cosi.src.rpm. Tento prikaz mi vsak sdelil, ze ta
: pakaz obsahuje unprintable characters a skoncil. Co delam spatne?
:
: (Provedl jsem nakonec rpm -i, v /usr/src/redhat/SOURCES jsem vse
: rozbalil a provedl kroky podle/usr/src/redhat/SPECS manualne - ale to
: neni spravne, ze ne?)

	Ne. Se zdrojovym RPM souborem lze delat pouze --rebuild
nebo --recompile. -b<cokoli> se provadi nad spec souborem.
Takze reseni (byl jste blizko :-) je rpm -i <soubor>.src.rpm
a pak rpm -bp /usr/src/redhat/SPECS/<soubor>.spec.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //