UTMP vs. XDM

sturc na fzu.cz sturc na fzu.cz
Čtvrtek Červenec 23 16:40:52 CEST 1998

 Ahoj lidi,

 mam nasledujici problem. Kdyz se prihlasim do linux
 skrz xdm nejsem zaregistrovan v UTMP. Sice se
 zaregistruje xterm, ale nechci mit stale otevrene okno
 xtermu abych mohl talkovat. Radsi bych pouzil ktalk.

 Dosel jsem k zaveru, ze je to tim, ze nemam sessreg v
 Xstartup. Jenze sessreg potrebuje /etc/ttys aby urcil
 index v utmp (pokud to dobre chapu). Jenze v RH5.0,
 zadny /etc/ttys neni, takze me to zaregistruje na
 console, coz neni to co chci.

 Nevite co s tim?

    Predem diky
	         Petr
PS: Mozna je problem uplne nekde jinde ( Truth is out of there, jak
    rikaj v Aktech X :-)

|  Ing. PETR STURC                                          |
|  DEPT. OF MAGNETISM             tel. +42 2 6605-2705      |
|  INSTITUTE OF PHYSICS AV CR     tel. +42 2 6605-2108      |
|  NA SLOVANCE 2                  fax. +42 2 821227         |
|  CZ 182 21 PRAHA 8              E-mail: sturc na fzu.cz      |
|  CZECH REPUBLIC                 http://www.fzu.cz/~sturc/ |