Watchdog

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Červenec 23 18:26:40 CEST 1998

Petr Simek wrote:

> Ne - pokud vcas neco nezapisete do /dev/watchdog, tak ten kus HW co
> dela ten watchdog 'zmackne' reset cudlik ...

Watchdogy jsou dva - hardwarovy a sotwarovy. Ten softwarovy
zavola funkci hard_reset_now(). Hardwarovy udela podle konfigurace
bud to, anebo skutecne asi zmackne nejake cervene tlacitko.
Podivejte se na ~linux/drivers/char/soft_dog.c a
~linux/drivers/char/wdt.c. Minimalne ten prvni je velice kratky
a jednoduchy.

Pro zabraneni rebootu staci aspon jednou za 60s (nebo jinak, podle
konfigurace) neco zapsat na /dev/.... To pravdepodobne zvladne
i proces s nice 19 - ale zalezi na zatezi systemu.

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+