XKB-czsk-forcedIM-0.003.tar.gz

Marek Fikera fikera na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 23 20:31:48 CEST 1998

V poslednim dopise Roman Pastierik pise :
> Dobry podvecer,
>
> pokusil som sa naistalovat balik XKB-czsk-forcedIM-0.03.tar.gz a po
> spusteni
> xtermu dostanem nasledujuci vypis :
> I18N: locale not supported by Xlib, locale set to C

Podivejte se jestli mate adresar /usr/share/locale/cs, pokud ne tak
udelejte link z cs_CZ na cs. Ted by to melo fungovat.

> Pritom instalacia podla README prebehla bez problemov a naistalovali sa
> aj
> prislusne kniznice libX11, takze teraz neviem kde by mohol byt problem.
> Cez mrtvu klavesu '=' funguju iba dlzne. Instalacia bola robena na
> "cisty" RedHat 5.0 .
> a XFree 3.3.1
> Vedel  by mi niekto poradit, komu chodi uvedeny balik ?
> Skusal som aj ten isty balik ale *.rpm a ten vyzaduje RH 5.1 a XFree
> 3.3.2.

Tady to stejne.

 Marek Fikera | mailto:fikera na fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~fikera/

 How do I run Crack under DOS/Win95?
 Reformat your hard-drive and install Linux, then try again.
 CAUTION: this process may lose data.
Key fingerprint = 251B133DDDD463B1  8AA8EE0740969132