Problem s ATI AGP a SMC 8416

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Čtvrtek Červenec 23 08:18:16 CEST 1998

	[Brukner, Ludek]  Tuhle kartu jsem rozchodil pod rh5.0 se
standardnim jadrem z distribuce (tusim 2.0.33), ale musel jsem pouzit X
server z updatu (3.3.2-?). Navic mu nefunguje autodetekce velikosti
pameti (je treba ji zadat rucne).