spatne ramecky (terminfo?)

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Červenec 24 12:19:44 CEST 1998

Ahoj!
Mam jeden neprijemny problem a nevim jak na nej. Nekde jsem
si stahl nejakou hruzu, ktera slibovala, ze mc bude mit ramecky
ikdyz budu mit ceske fonty. No, to je sice mozne, ale stejne
pouzivam radeji mc -ac.
Nicmene, v dalsich aplikacich jsou misto ramecku nejake zmatenosti.
Takze treba make menuconfig (konfigurace kernelu) je hrozne
skarede. Bohuzel nemuzu najit, co to provedlo. Nasel jsem na to
odkaz nekde na www.cestina.cz pod pocestovanim Midnight C.
Myslel jsem si, ze to bude neco s terminfo, ale /usr/lib/terminfo
jsem nenasel nic podezreleho.
Pokud vite, cim to muze byt, poradte mi, jak to uvezt do puvodniho
stavu. Vubec s pocestovanim mam ty nejhorsi zkusenosti. Nikdy nic
nefunguje tak, jak to slibuje.
Jestli ma nekdo terminfo spravne poslete mi, prosim,
ls -lR /usr/lib/terminfo z RH50.
Diky.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language