XKB-czsk-forcedIM-0.003.tar.gz

Jan Fego J.Fego na icl.cz
Pátek Červenec 24 15:10:53 CEST 1998

Roman Pastierik wrote:

> Dobry podvecer,
>
> pokusil som sa naistalovat balik XKB-czsk-forcedIM-0.03.tar.gz a po
> spusteni
> xtermu dostanem nasledujuci vypis :
> I18N: locale not supported by Xlib, locale set to C

Nemuze najit locale. Pokud se podivate do /usr/X11/lib/X11/locale do souboru
locale.alias ocekava, ze to locale se jmenuje cs_CZ.ISO8859-2 - takhle mam
pojmenovany ten adresar s ceskym locale v /usr/share/locale. Dalsi aliasy
(jako cs,cz,czech...) mam nadefinovane v souboru
/usr/share/locale/locale.alias.I pro ostatni ctenare: NEDELEJTE V ADRESARI
/usr/share/locale ZADNE LINKY - autori to na mnoha mistech nedoporucuji,
protoze existuje mnohem lepsi zpusob a to je locale.alias!!!!

      Honza