FTP pro uzivatele ..??

Lubos.Cizek lubos na hornet.cz
Neděle Červenec 26 16:54:21 CEST 1998

ve ftpaccess napisete
guestgroup uzivatel uzivatel_dalsi

a nezapomente nastavit pro guest prava treba takto

compress        yes             all
tar             yes             all
chmod           no              anonymous
delete          no              anonymous
overwrite       no              anonymous
rename          no              anonymous

Dan

Friedel Jan <frido na sin.cvut.cz> píše v článku
<Pine.LNX.3.96.980724192055.12206A-100000 na ship.sin.cvut.cz>...