presmerovani vystupu v bashi

Leo Hadacz hadacz na bart.math.muni.cz
Neděle Červenec 26 19:50:50 CEST 1998

Ondra Koutek pise:

> echo "jedna" > iii
> echo "dva" > jjj
> echo "tri"

Diky, ale tohle opravdu neni to, co jsem potreboval. Mam skript, ve kterym
spoustim spousty programu, nektere pres ssh a roury, a potrebuju, aby vystup
nesel na obrazovku, ale nekam do souboru. Pokud mam jeden nebo stridave vice
souboru, neni problem. Ale chtel bych, aby mi skript pote, co psal nekam do
souboru, chvili psal jeste taky na obrazovku a to nevim, jak mam udelat.
Kdyz zadam exec >/dev/stdout, tak misto na obrazovku pise skript do posledne
otevreneho souboru s tim ze zmizne jeho puvodni obsah.

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/