Linuxove noviny a autori

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Červenec 27 00:03:14 CEST 1998

   From: Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz>
   Date: Fri, 24 Jul 1998 17:19:45 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > precetl jsem si posledni cislo Linuxovych novin a celkem se me libil
   > clanek o Caldera NW serveru. Vvital bych, pokud by byl treba pod
   > clankem nebo na konci novin seznam autoru a jejich e-mailu (pokud budou
   > samozrejme souhlasit). To pro pripad jako mam ted, kdy bych chtel
   > neco vedet primo od autora bez toho, ze bych obtezoval v konferenci.

jiz mockrate jsem o teto veci premyslel, ale jeste stale mne nikdo
nepresvedcil, ze neni mozne email autora dohledat. Ale samozrejme
pokud autor clanku vyslovene pozaduje uvedeni sveho emailu v clanku,
vyhovime mu (pokud mate nekdo nejake navrhy, prosim napiste mi -
dokonce jsme uz i uvazovali nad tim, ze bychom stejne jako v LJ
uvadeli o autorovi i nejake informace...).

BTW - pokud pouzivate Emacs, neni nic jednodussiho nez nainstalovat
balik BBDB a napsat Milan So M-TAB a emailova adresa se Vam doplni
sama, protoze jiste ctete tuto konferenci kam Milan take pise.

A co se tyce obtezovani v konferenci - myslim, ze problematika C. NW
Serveru je velice zajimava a Milan se jiste rad podeli o sve
zkusenosti i s ostatnimi. Mam pravdu?
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz