FTP instalace RH5.1 vytuhne

Leos Bitto bitto na altec.cz
Pondělí Červenec 27 09:22:27 CEST 1998

On Sat, 25 Jul 1998, Petr Soucek wrote:

> Zdravim,
>
> snazim se instalovat RH na pocitac se SCSI radicem NCR53C810 na zakladni
> desce a pri pouziti instalacnich disket k RH5.1 - jak puvodnich, tak
> novych z 24.6.98 - se instalator zakousne na Scanning SCSI bus... a
> intenzivne vrti floppy diskem - treba hodinu bez jedineho vysledku.
> Nekdy ani nedojde k detekovani SCSI.
>
> Pokud zadam instalaci z CD-ROM (SCSI), SCSI zarizeni se detekuji a
> vsechno funguje - az na to, ze mam CD ROM jen RH 5.0.
>
> Pokud pouziji instalacni diskety (boot a supp) z RH5.0, FTP instalace
> [...]

Ja jsem instaloval RH 5.0 (5.1 tenkrat jeste nebyl) na pocitac s NCR
53C810, instalace probehla bez problemu, po prelozeni kernelu 2.0.34, ve
kterem je novy driver, pocitac zacal pri silnejsi diskove aktivite padat,
ze pry kernel panic. Nastesti jsem si zrovna tou dobou precetl v
comp.os.linux.announce ze existuje novy driver (verze 3.0) pro NCR radice,
zkusil jsem ho a bingo! ono to funguje. Ta nova verze byla vazne uplne
presne nacasovana. ;-)

Takze moje rada: zkuste ten novy driver, je na adrese
ftp://ftp.tux.org/pub/roudier. Instalaci zkuste provest s disketami
z RH 5.0, to ze se Vam nepodari nainstalovat lilo se da tolerovat - pak
nabootujte do "rescue" modu (viz help pri bootovani) a lilo nainstalujte
rucne. Nebo muzete zkusit na ty diskety z RH 5.1 pridat tenhle novy driver
(je tam jako modul).

Leos Bitto