StarOffice 4.0 - HW naroky

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Červenec 27 12:28:42 CEST 1998

On Mon, 27 Jul 1998, Marek Dieze wrote:

> Dobry den,
> mam jednoduchy dotaz. Pobezi (nejak rozumne) SO 4.0 na PC Pentium 75MHz
> s 64 MB EDO RAM? Mam se pokouset SO pri teto konfiguraci vubec
> instalovat?
> Dekuji za odpovedi.
Ahoj,
ja jsem zkousel S) 4.0 na 486DX-33MHz s 20MB RAM (80MB swap) a jelo to.
Start SO trval asi 10 minut, nacteni souboru slo v pohode, tisk taky.
Problemy jsem mel pri importovani souburu M$ Wordu. Co chvili to hlasilo
provedeni neplatne operace a ukonceni aplikace. Jelikoz jsem kvuli
takovemu chovani opustil Windows, usoudil jsem, ze SO je pekny
pasqil a po asi trech tydnech testovani jsem ho s klidnym srdcem
smazal. Nainstaloval jsem Applix a v domneni, ze vse bude fungovat,
jsem ho spustil. Velmi rad bych si popovidal s tim chlubilkem, ktery
se vytahoval v LN, jak mu vsechno v applixu krasne chodi. Ja mam
neprekonatelne problemy s konverzi cestiny (CP1250 <-> ISO-8859-2).
Tim bych se pripojil k prani uverejnovani e-mail adres autoru clanku.
Hodne stesti se SO...

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language