StarOffice 4.0 - HW naroky

jtichy na eurotel.cz jtichy na eurotel.cz
Pondělí Červenec 27 11:01:19 CEST 1998

SO 4.0 mi bezi na dobre jak na 64MB RAM P-133 MHz, trochu pomaleji nabiha,
pak nevidim zadny problem. Zpracovaval jsem v nem 9MB dokument z MS-WORDu a
bezele lepe nez samotny WORD. Pokud trochu vydrzis u nabehnuti, tak to
vyzkousej. Ale to nabehnuti je asi tak cca 10 sekund na moji masine.

S pozdravem a pranim uspesneho dne zasila
                         Jiri Tichy

mail : jtichy na eurotel.cz

Odpovězte prosím uživateli: linux na muni.cz