Grafika SiS 6215

Jan Ciger ciger na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Červenec 27 10:12:59 CEST 1998

Arnost MALEK <malek na fi.muni.cz> wrote:
> Mam grafickou kartu SiS s cipem 6215 a 2MB pameti. Nainstaloval jsem
> RedHat 5.1 a snazim se rozchodit Xwin. Uz jsem zcela bezradny, ponevadz
> na siti jsem nikde nenasel potrebny xserver. Jedno jedine s cim to
> chodi, je VGA16, a ten najde pouze 256 kB pameti. Nemate nekdo
> zkusenosti (pripadne radu).

> 	Diky za cokoliv.

> --
> Arnost

Nechodi to ani s XF86_SVGA serverom ? Ja som tuto kartu videl integrovanu
rovno do MB a ta chodila s SVGA serverom. Pamat mu treba asi zadat rucne,
niektore si to detekovat nevedia korektne. Neslo mi rozchodit ale iny ako
8bpp mod. (ani 16bpp ani 24 ani 32).

--
                           |/

   Student of the Computer Science