Modem a UART

Dusan Hrnciar cop na gtinet.sk
Pondělí Červenec 27 13:40:34 CEST 1998

Petr Savinec wrote:

> Mam externi modem Askey (56k) pripojeny k PC:
> Pentium 60 MHz, a s UART 16450.
> Problem je v tom, ze rychlost spojeni je velice mala
> (mene nez 14400 bps) a nevim, jestli za to muze

a skusas to vzdy na tej istej linke, alebo zoberies modem niekam prec k
inemu pc a na inu linku? Ja to vidim skor na neprepustnu telefonnu
linku... (asi pcm4)

> zrovna UART bez FIFO ... v pripade spojeni z jineho
> PC (W95, K6/233, 16550A) na stejneho poskytovatele

to nieje vec poskytovatela

> se modemy spoji na 33.6 kbps. V linuxu jsem zkousel
> ruzne nakonfigurovat serial port pomoci 'setserial'
> v podstate se stejnym vysledkem.
> Dik za radu.

Mozno sa uplne mylim, ale skus si zistit ci ta linka nieje komutovana. V
tom pripade je to na telekomunikaciach.... (mozno by ti na ziadost dali
samostatnu linku, alebo aspon pcm10)

--

caj
     Dusan

+-------
| D u s a n   H r n c i a r
| tel.  07/813811
| e-mail: cop na gtinet.sk

Where do you want to install LINUX today?