Apache 1.2.6 & PHP3 & Czech module

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Červenec 28 08:38:18 CEST 1998

On Tue, 28 Jul 1998, Petr Savinec wrote:

> Nejak to nemohu prelozit .....
> tedy stahl jsem si ke vsemu zdrojaky a postupoval podle
> 'navodu' ...
> Problem vidim mezi Apachem a PHP3, kde az pri
> linkovani (httpd) *.o dochazi k chybovym vypisum na adresu
> prave modulu 'mod_php3.o' a jeho 'lib_php3.a'.
> Jde mi hlavne o to, aby php3 umela dbf soubory a mysql.
>
> Zkousel to nekdo uz prelozit ze zdrojaku ?

Ja  Apache 1.2.6 + mod_czech + PHP3 (3.0.1?) prelozil
celkme bez problemu. Jen se mi tusim ten patch
nechtel k 1.2.6 znat, ale jelikoz vypada jednoduse tak jsem
zdrojaky apache podle nej zeditoval rucne (2 radky?).
Funguje to dost dobre, vyzkouseno Unix/Mac/Windows
prekodovani HTML i formularu. Na druhe strane jsem nekompiloval
MySQL, ale postgreSQL a nemel jsem potrebu dbf.
	Z velkou davkou pravdepodobnosti bych tipoval
na to, zda Vam neco nechybi v Configuration v polozce
EXTRA_LIBS ve src. adresari Apache (doufam,z e se to tak
opravdu jmenuje).

S pozdravem
  Petr Snajdr