Editor XFTE

Pavel Franc pfranc na PDNS.retia.cz
Úterý Červenec 28 11:30:17 CEST 1998

Dobry den,

v Linuxovych novinach 7/98 jsem cetl recenzi na editor
XFTE. Pokousel jsem se ho nekolikrat stahnout z adresy
http://ixtas.fri.uni-lj.si/~markom/fte
ale nemuzu se na uvedeny server dostat. Internetovske
prohledavace na zadani XFTE jinou adresu nez uvedenou
nenalezly. Je zmineny program k dostani jeste nekde
jinde?

                                   Dekuji
                                Pavel Franc

Pavel Franc                        Retia, a.s.
Rokycanova 2583                     Semtin P-8
530 02 Pardubice              533 54 Pardubice
                               pfranc na retia.cz