Pripojeni RH 5.1 komutovane

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červenec 28 13:56:25 CEST 1998

On Tue, 28 Jul 1998, Pavel Zahradnicek wrote:

> Prosim Vas,
>
> mohl by mi nekdo poradit s pripojenim RH 5.1 modemem k internetu?
> Jednak mam problemy se SLIPem, nemuzu nikde najit slattach, pokud zkousim PPP, nejsem
> schopen se probit pres terminal server Cesnetu a spustit protokol.

Nevim jak v RH 5.1 ale v RH 4.2 se dalo pouzit nasledujici :

/etc/sysconfig/network-skripts

soubor ifcfg-ppp0 s obsahem :

DEVICE=ppp0
ONBOOT=yes
MODEMPORT=/dev/cua1
LINESPEED=115200
HARDFLOWCTL=yes
unset ESCAPECHARS
DEFROUTE=yes
unset MRU
MTU=1500
unset IPADDR
unset REMIP
unset PAPNAME
PPPOPTIONS=""
DISCONNECTTIMEOUT=2
RETRYTIMEOUT=30
PERSIST=yes

pripadne upravit dle Vaseho HW

a jeste soubor chat-ppp0 se skriptem

TIMEOUT 60
ABORT BUSY ABORT 'NO CARRIER' '' ATZ OK ATDP555555
CONNECT ''
sername: jmeno
assword: heslo
CESNET> 'ppp'
CESNET> 'ppp default'

zase upravit dle Vasich pozadavku - minimalne jmeno heslo a tel. cislo

Pak by to snad melo fungovat na /etc/rc.d/init.d/network start/stop