Pripojeni RH 5.1 komutovane

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červenec 28 15:36:41 CEST 1998

On Tue, 28 Jul 1998, Martin Mevald wrote:

> -- [ From: Martin Mevald * EMC.Ver #2.5.02 ] --

> PPP,
> >

> Jaky pouzivate script ?
>
> Jestlize na terminal server  misto  "ppp default" napisete jen "ppp",
> protokol se nespusti.

Presne tak.

Ja jsem pro konfiguraci PPP pouzil programek ppp-setup. Vali se to vsude.
Ten vygeneroval podle mych odpovedi prislusne soubory.
Pak jsem se pres minicom pripojil k terminal serveru a psal jsem tam
vsechny potrebne udaje, abych se ujistil, ze to funguje. Az se spusti PPP
na terminal serveru, coz je videt jako smet ruznych breberek, tak jsem
vedel, ze to funguje.
V tech konfiguracnich souborech jsem potom zmenil slovo 'ppp' za 'ppp
default', protoze to ten script na generovani neumel.

R.V.

martinmv na hornet.cesnet.cz >

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |