Pismena s hacky v X

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Úterý Červenec 28 15:38:28 CEST 1998

> Nechci vam brat iluze, ale chyba locales se tahne uz od verze XFree86
> 3.2. Uz jsem to tu psal tolikrat, ze by skorem stalo to napsat nekam na
> www.cestina.cz.

   Snad radeji ani ne. Jak jsem psal nedavno, je to takova prasarna, ze je
lepsi to ani nezkouset. Pokud uvedete do poradku locales, pak je problem
v jedinem datovem souboru a po jeho oprave uz vse chodi tak jak ma, aniz by
se musel znasilnovat system.

                                                S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229