FAQ: NT+Linux (Bylo Re: any_d.b)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červenec 28 16:00:02 CEST 1998

On Tue, 28 Jul 1998, Lukas Horalek wrote:

> Zdravim,
>
> kolega, jez si instaloval na svuj pocitac Linux (uz jsem tu o nem pred par
> dny psal, v souvislosti se cd_playerem pod X-windows), ma na (fyzickem)
> druhem disku Windows NT.
> Vyjadril prani, ze by v MBR prvniho (linuxoveho) disku mel
> za a) linux (/dev/hda1)
> za b) WinNT (/dev/hdb1)

Vse jde snadno a elegatne resit, pokud vite, co na to pouzit :)

Takze jak jsem postupoval:
1. Linux se nainstaluje na disk a LILO se umisti do ROOT partisny napr
/dev/hda1.
2. Nainstaluji se NT na druhy disk a pro bootovani se pouzije NT OS Loader.
3. Za pomoci programku Bootpart z URL: http://www.winimage.com/bootpart.htm
se vygeneruje bootovaci soubor (obraz) do souboru a vse se take korektne
zapise do BOOT.INI, ze ktereho cte NT OS Loader.

That's all folks...

Aby to nevypadalo, jaky nejsem genialni :) vse jsem delal podle navodu
http://sunsite.unc.edu/LDP/HOWTO/mini/Linux+NT-Loader.html.

Takze na zaver doporucuji take pri nejakych zasadnich otazkach cetbu
HOWTO dokumentace, protoze se uz urcite stalo, ze nekdo podobny problem
resil, a pokud se mu chtelo :) tak o tom napsal HOWTO.

R.V.

> 						Lukas Horalek,
> 						HN, Economia, a.s.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |