pre ANNOUNCE: MyMoney - ucetnictvi pro Linux

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Červenec 29 08:31:09 CEST 1998

Hi,
	rozhodl jsem se ze neminim cpat penize do komercnich programu
bezicich pod win95 (jako ostatne asi vetsina lidi v tomto listu :) a proto
chci vyresit svou potrebu po programu, ktery by dokazal zajistit kompletni
sluzby v oblasti jednoducheho ucetnictvi zpusobem, ktery je zde
nejoblibenejsi - novym programem pod hlavickou GNU.

Pustil jsem se tedy cca pred mesicem do tohoto projektu. Pri tvorbe jsem se
rozhodl vychazet ze standardu, ktery jsem si urcil pri spatreni demoverze
programu Money97 (win95). Zvolil jsem prostredi Xwindow, MySQL a knihovnu
xforms.

Nynejsi stav prjektu je asi takovy: kompletne hotove struktury databazi,
vetsina widgetu a datovych struktur, pripravene databaze pro vseobecne
pouziti (seznam psc, seznam bank.ustavu, ucetni osnova atd.), ukoncene
moduly pro spravu agendy a ucetniho roku .... a asi jeste par drobnosti
navic, vcetne beznych bugu :)

Na http://goliash.inext.cz/~chaky/mymoney je mozne nalezt screenshot, ktery
zhruba vypovida o soucasnem stavu.

No a proc tady otravuji s programem ktery jeste neni dokoncen? Protoze jsem
momentalne v dost velkem casovem presu a na tento projekt mi nyni zbyva cca
hodina denne. Takze hledam lidi kteri by byli ochotni poskytnout zajimave
namety a rady a pokracovat v praci na tomhle softu se mnou. Pokud by
se zde nekdo takovy nasel, tak mi prosim odpovezte mailem.

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---