pre ANNOUNCE: MyMoney - ucetnictvi pro Linux

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Červenec 29 08:48:59 CEST 1998

Jan ' Kozo ' Vajda (jvajda na somi.sk) wrote:
> :> Nynejsi stav prjektu je asi takovy: kompletne hotove struktury databazi,
> :> vetsina widgetu a datovych struktur, pripravene databaze pro vseobecne

> len mala otazka .. v com je to naprogramovane ? C-cko ? python ? TCL/Tk ?
> PerlTk ?

pisu to v cecku ... i kdyzYenya uz mne presvedcoval ze napr.perl by byl
lepsi protoze by to nebylo  pevne vazano na MySQL, ale myslim si ze to lze
zajistit nejakym mezi-interfacem pro komunikaci s databazi ...

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---