callback w95<->linux

Ivo Panacek Ivo.Panacek na regionet.cz
Středa Červenec 29 12:22:37 CEST 1998

Peter Stibrany wrote:

> Ahoj ludkovia.
>
> Mam asi takyto problem. Potrebujem spojazdnit callback. Jeden pocitac je
> W95, druhy je Linux. W95 najprv musi zavolat Linuxu, potom zlozia, a Linux
> vzapeti zavola W95. Soft pod Linuxom by som uz nejaky nasiel (cb, atd),
> ale nemam ponatia, co sa da pouzit pod W95. Teda, malo by to vediet cakat
> na prichadzajuce volanie a potom vytvorit PPP spojenie.. (mozno sa pred
> tym este lognut do toho Linuxu, to este zistim ;-). Teda, nieco ako PPP
> server, ale nie tak uplne. Dufam, ze vsetci chapete ;-)
>
> Peter -Cipso- Stibrany

Ja to rozchodil rovnou, novejsi Win95 maji skriptovani, do starsich
je na to program. Modem zavola, zaloguje se jako uzivatel, spusti
callback, zavesi, zvedne na RING, potvrdi, ze to je on, spusti
pppd (na Linuxu!) a skonci => preda to dal Windousum a ty nahodi ppp.
Funguje to, callback je malicky programem v C (k dispozici). Jedina
finta - Windowsy to zahodi, kdyz jim spadne CD a to spadne. Takze jsem
ve startupu modemu nechal CD porad nahore => nepozna se, ze to spadlo
ani POZDEJI, kdyz uz to zajimave muze byt. Ale funguje to.

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/