libc versus glibc a XKB-czsk-forcedIM

Suma Petr Tobiska suma na mail.kolej.mff.cuni.cz
Středa Červenec 29 13:14:28 CEST 1998

Ahoj, mam nasledujici problem:

Hlavne kvuli header filum jsem naistaloval knihovnu glibc-2 a
glibc-devel.
Zaroven s tim jsem tam mel libc-5.3. Kdyz jsem chtel pocestit Xserver
pomoci XKB-czsk-forcedIM, nefungovalo to. Zkusil jsem upgradovat libc na
5.4, to odmitalo kvuli libc.so.5 a libm.so.5. Vsechno jsem instaloval z
rpm, upgradeval jsem to s --nodeps. Ted pro zmenu nechodil netscape,
hlasil: Can't load libXt.so.6 i kdyz tam byla. Priinstaloval jsem tam
zpatky libc-5.3, zadne protesty.
Ted mam nainstalovane
$ rpm -q libc
libc-5.4.22-1
libc-5.3.12-25
$ rpm -q glibc
glibc-2.0.7-4

a cestina v X chodi ( Xserver rve:
System: `/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb
-xkm -m us_cz_qwerty -em1 "The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp)
reports:" -emp "> " -eml "Errors from xkbcomp are not fatal to the X
server" keymap/xfree86 /var/tmp/xfree86.xkm'
btw co to znamena ?, spec parametr -em1 jsem nikde nenasel )
alespon v xtermu a vi.

Nezda se mi to uplne OK mit 3 c-knihovny, ale glibc uz nejde
odinstalovat, jsou na ni zavisle snad vsechny programy. Co se s tim da
delat jineho, nez zazalohovat /etc a /home a nainstalovat cely system
znovu ?

Cetl jsem, ze neni dobre mixovat libc a glibc, v cem se lisi a proc je i
v RH-5.1 libc-5.3, ktera nekamaradi s locales ? Jake knihovny je
optimalni mit nainstalovane (potrebuju headers k libc a chci a by mi
chodila cestina na konzoli i v X)
Kde o tom rostou nejake info?

Diky za radu
  	Suma