INstalace RH 5.1 prez FTP

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Středa Červenec 29 14:32:31 CEST 1998

Zdravim...

Mam pocit ze jsem se zblaznil ja, nebo pripadne svet okolo. Zkusil jsem
nainstalovat RH 5.1 na pocitac kde pred tim nebyl Linux prez FTP.
Neuspel jsem. Zadam typ karty, reknu ze ma dostat adresu prez BOOTP nebo
DHCP, nedostane nic. Nejde to ani kdyz zadam adresy a vsechno rucne.
Zkusil jsem to na dvou pocitacich, se trema ruznejma kartama (NE2000,
3c5x9, SMC Ultra) a bez uspechu. Pokus o instalaci byl z ftp.vse.cz a
sunsite.mff.cuni.cz. Karty pod DOSem nebo W95 chodi, DHCP odpovedi
dostavaji, vsechno je OK.

Pouzil jsem image jak ze std. distribuce, tak z updates. Jazyk byl
nastaven na cestina, klavesnice na US. Co delam spatne???

Honza

--