https na Linuxu

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Středa Červenec 29 14:23:10 CEST 1998

On Mon, Jul 27, 1998 at 01:03:11PM +0200, Milan Sorm wrote:

> SSLeay a Apache/SSL je tim pravym resenim. Ale je tu ten hacek s
> individualnimi certifikaty. Netusim co si pod tim predstavujete.
>
> Ja bych to videl takto:
>
> Apache/SSL a SSLeay
> zaregistrovat si u nejake Am.firmy (u nas to tusim nikdo nedela) moznost
> uzit ji jako certifikacni autoritu, vygenerovat si vlastni certifikat,
> nechat si ho touto agenturou podepsat a pak ho umoznit klientum stahnout
> (certifikat + odkaz na certifikacni autoritu). ti uz pak zvladnou pristup
> svym Netscapem nebo MSIE.

Je moznost si urobit vlastnu CA a nou podpisovat vygenerovane certifikaty
generovane pre server aj klientov (NS aj MSIE umoznuju pouzit aj inu CA
ako preddefinovane).

Riesenie problemu generovania klientskych certifikatov je popisane v clanku
http://www.camb.opengroup.org/RI/www/prism/wwwj/ (objavilo sa to tu uz
parkrat za poslednu dobu) a to pre NS aj MSIE.
Skusal som to len s NS, (s MSIE mi tvrdil, ze serversky certifikat
expiroval, hoci s NS to slo ok, ale neskumal som to viac .. ).

			pk

--
Peter Kundrat
kundrat na gic.sk