FB u 2.1.*

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Červenec 29 15:14:03 CEST 1998

   From: Filip Zaludek <Filip.Zaludek na cesnet.cz>
   Date: Wed, 29 Jul 1998 09:23:52 +0200 (MEST)

Dobry den,

   > Hello, world!\n

tohle uz jsem mjekde videl ;-)

   >   Pochopil jsem to spravne, ze pokud chci nabootovat
   > do 1024*768 musim mit videokartu VESA 2.0 compliant?

Pokud chcete pouzit vesafb tak ano, dokonce Vam nestaci ani karta,
ktera je VESA 1.2 compliant (nepouzivaji fb). Nekdy tento tyden poslal
kdosi do linux-kernel vesafb HOWTO - zkuste hledat...

   > Jake videokarty jsou VESA 2.0 compliant?

Bohuzel pouze ty novejsi a to jeste jenom nektere. Navic je treba si
dat pozor, aby vyrobce na obalu netvrdil VESA compliant (1.2) a
prodejce si to precte a odkyvne Vam cokoli :-(

P.S.: Touha videt penguina je nezmerna ;-)
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz