Cannon BJC-4300 - vyreseno

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Středa Červenec 29 16:07:14 CEST 1998

	[Brukner, Ludek]  Souhlas, to neco jineho je bjc driver
(postscript pada v prikazu .putdeviceprops - a to mi prijde jako device
dependant...). Ale v principu je samozrejme vhodnejsi mit driver, ktery
s -dSAFER chodi.