Problem s routovanim

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Červenec 29 17:03:55 CEST 1998

traceroute original dodavany je trosku odveci....
vyzaduje si rucne zadat prepinat i (interface):
traceroute -i eth0 <adresa> ...
nejaky dobry clovek upravil traceroute a ja osobne som si ho stiahol
newiem vsak uz adresu ..treba pozriet do predchaadzajucich spraav..
mna osobne vsak zaujala vasa routovacia tabulka ktora sa mi vidi akasi
podivna....
ipcko karty mate *.*.*.145 ale v routovacej tabulke to je ako:
  Destination     Gateway  Genmask         Flags Metric Ref Use Iface
  195.212.193.128 0.0.0.0  255.255.255.128 U     0      0   94  eth0

co je pre mna zaujimave.....som cakal iny destination ...
ale nehovoariac bokom.....treba pozriet starsie spravy a v nich bol
uvedeny server kde sa nachadza rpmko ale aj zdrojaky traceroutu ktory
slape uz okej...

                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/
     University of Agriculture       Voice: (0042) 087/601 kl. 864
       Nitra, Slovakia                             087/412616

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/