Problem s routovanim

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Středa Červenec 29 21:06:50 CEST 1998

W>[root na ignor irc]# /usr/sbin/traceroute 131.107.1.135
W>traceroute: Warning: Multiple interfaces found; using 195.212.193.145 @ eth0
W>traceroute to 131.107.1.135 (131.107.1.135), 30 hops max, 40 byte packets
W> 1  * *
W>
W>ty hvezdicky tam jsou proto, ze nas firewall nepusti icmp paket do vnitrni site.

ja len tak pre uplnost - unixacky traceroute nepouziva ICMP, ale UDPcka na
streleny port - preco, to neviem a nechcem vediet, je to jedna z mala
veci, ktore windozaci spravili z vlastnej iniciativy dobre a v pingu z 95
sa posielaju ICMP pakety.

teda vlastne - chcem to vediet - nevie niekto? :)

je to blbost z dvoch dovodov - po prve, ako suvisi traceroute s UDP, po
druhe, co ak na tom porte je UDP aplikacia, ktora je zivotne dolezita pre
chod tohto vesmiru?

					Milan wWw Pikula

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..