Linux, NT

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Červenec 30 13:47:54 CEST 1998

On Thu, 30 Jul 1998, Julo Vidovic wrote:

> Zdravim!
> Rad by som sa spytal: ak mam LILO nainstalovane v MBR a chcem
> nainstalovat Win NT na inu partition,
> treba pomocou dd odtial stiahnut tych 512 bytov ? Nainstalovany Linux
> chcem zachovat.

Resenim je vzit jadro Linuxu /vmlinuz a zkopirovat na disketu a k tomu
pridat jeste loadlin, protoze po instalaci NT bude LILO zruseno.
Pak se da nabootovat Linux z diskety, upravit /etc/lilo.conf, tak aby LILO
bylo v root partition Linuxu a pak ho jde pridat do bootovaciho menu NT.

Navod jak to cele udelat step-by-step hledejte bud v konferenci, co jsem
psal ja, nebo v HOWTO dokumentaci pod Linux+Windows NT.

R.V.

> Dakujem za pomoc.
>
> --
> **********************************
> * Julius Vidovic                 *
> * VUJE Trnava a.s.               *
> * Okruzna 5, 918 64  Trnava      *
> * Slovakia                       *
> * tel:  +421/ 805 / 569 198      *
> * fax:  +421/ 805 / 569 153      *
> * e-mail: vidovic na vuje.sk        *

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |