Linux nechce bootovat na desce KM-T5-T?

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Čtvrtek Červenec 30 17:02:12 CEST 1998

Preji pekny den,

Kamarad si koupil jakousi desku (viz $subj) a ma problemy...
Linux by sice bootovat mozna chtel, ale dojde pouze k vypoctu
BogoMips. Pak pocitac uspesne resetuje. Bootovani bylo
odzkouseno jak z lila tak loadlinu se stejnou uspesnosti.

Jediny zpusob, jak linux nastartovat, spociva v bootu z diskety
a zuriveho mackani libovolnych klaves. Pri spravne konstalaci
hvezd se boot zadari. Patrne se nejak ovlivni ten vypocet
BogoMipsu?

Zajimalo by mne, zda se nekdo s podobnym probleme setkal a jak
ho vyresil (jestli ho vubec vyresil bez vymeny desky).

Trocha podrobnosti o tomto HW (bohuzel nepresne):
TX chipset, 75MHz sbernice (ale zkouseno i na 50),
i586 150MHz, 1xDIMM 128MB(neni treba tou dimkou?)
znacka desky viz $subj, posledni cisilko je 1(?)

Pokud by mel nekdo nejaky napad, dejte mi vedet.
Diky.

Slimag

PS: Windoze na tedle sestave behaji...