Instalace StarOffice 4.0

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Červenec 31 18:40:51 CEST 1998

Kdybys cetl README a FAQ tak se stejne nic nedozvis.
Ale kdyz se zeptas zkusenych instalateru, tak se dozvis, ze
je chyba v te libc5 knihovne.
Ono to chce totiz libc-5.4.38neco.rpm . Ale pozor! Nesmis to
nainstalovat pres rpm nebo spatne dopadnes.
Psal jsem to asi pred dvema dny i s navodem, tak hledej.
Byl to subjekt libXt.so nebo tak neco.

On Fri, 31 Jul 1998, Ing. Jan Marek wrote:
> Dobry den,
>
> Pokousim se instalovat Subj. a mam s instalaci problemy. Po rozbaleni do
> adresare Office40_Install jsem se pokusil spustit setup /net. Objevi se
> mi sice modra obrazovka, ale pak instalace skonci chybou scriptu :
>
> Line 1: Syntax error at token '|' expected declarator; i.e.  File ...
>
> Po odklepnuti:
>
> Script error, odklepnout a konec.
>
> Pro upresneni:
>
> RedHat 5.1
> libc-5.3.12-27
       ^^^^^^^^^ tady je ta chybicka

> glibc-2.0.7-13

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language