transparentni cache

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Pátek Červenec 31 21:55:01 CEST 1998

On Fri, 31 Jul 1998, Milan Brabec wrote:

> /sbin/ipfwadm -I -a accept -S 127.0.0.1 -D 0/0

Zatim jsem v rychlosti zjistil pouze tolik :
pridal jsem toto pravidlo k drive uvedenmu
(ipfwadm -I -a accept -P tcp -S LOCALNET -D 0/0 80 -r 3128)

ale efekt je stale stejny. Totiz : do urcite doby vse funguje korektne,
pozadavky vsech browseru v siti se skutecne zobrazuji v logu squidu, byt
nemaji proxy nastavenou. Do urcite doby ale znamena : Nez se ucini pokus
o natahnuti lokalni stranky (!!). Pote je 'browsici' cinnost znemoznena (a
log squidu nevykazuje zadne pribytky) az do doby, nez je zruseno "pravidlo
3128".

> Jeste bych mel dodat, ze pro zprovozneni transparentniho proxy jsem
> nepotreboval zadnou maskaradu.
Ja ovsem maskaradu nezbytne potrebuji, nebot mam nekolik desitek stanic s
vnitrnimi IP adresami (192.168.X.Y) a pouze jednu 'realnou
Internetovskou'.

> Milan
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.