Neda sa odhlasit z konferencie

Oldrich Sapak sap na ics.muni.cz
Pondělí Červen 1 10:50:49 CEST 1998

On Fri, 29 May 1998, Stanislav Boscik wrote:

> No, byl jsem do konference prihlaseny ze dvou ruznych adres a chtel
> jednu zrusit.
> Poslal jsem na listserv asi 5 mailu (po druhem neuspesnem sel na
> listeserv HELP) se:
> unsubscribe linux
> unsibscribe linux muj na email
> a vsechny mozne kombinace. listserv se neobtezoval mi odpovedet ;-(
> Pote jsem poslal ten druhy prikaz na odhlaseni (tusim ze je to signoff,
> viz. HELP).
> Okamzity uspech.
> Neni na liserv na muni.cz skutecne nejaky problem?

Vazeni pratele,

     jak se ukazuje, tak pocetne vetsinu problemu pusobi preklepy.
Pro ilustraci, v dopise na ktery odpovidam, je jmeno serveru zkomoleno
hned 2x (liserv na muni.cz a listeserv HELP).

     Nicmene analyza tohoto konpretniho pripadu ukazala zavaznejsi
problem tohoto programu.

Pan Kasprzak v dobre vire pise ve FAQ:

  * Prikazy pro listserver, tykajici se skupiny linux na muni.cz i
    ostatnich skupin na tomto serveru bezicich se posilaji na
    adresu listserv na muni.cz. Neposilejte prikazy primo do
    konference!

  * Prikazy se uvadeji v tele dopisu. Subject dopisu je ignorovan.
    V tele muze byt uvedeno vice prikazu - kazdy na samostatnem
    radku.

To se vsak bohuzel ukazuje nepresnym. Na dopis pana Boscika se zadosti
o odhlaseni: