Mail od cronu

Vlach Vladimir vlach na sporty.cz
Pondělí Červen 1 16:29:19 CEST 1998

>parametrem
>mailto="" v crontabu

Zalezi o tom co myslite tim informovat. Ja resim pomoci crontabu denni
statistiky
prenosu dat pres ipfwadm. V corntabu je pouze
0 0 * * * /scripts/prenesenych_dat.sh

No a prenesenych_dat.sh je script, ktery obsahuje
#!/bin/bash
/sbin/ipfwadm -A -l -e | mail vlada -s "Subject"

Jo vypomnel jsem si. Nemel jste tam prikaz > mail vase_jmeno ?
Ja pouzivam znam | viz vyse
A takto mi dojde pouze jeden mail s vysledky prikazu. Samozrejme chybove
hlasky hodi zvlast, coz se da take usmernit.

S pozdravem
Vlada Vlach vlach na brn.czn.cz
Brno        ICQ: 9511246