Aky Linux ?

Pavel Makovec pavelm na terminal.cz
Pondělí Červen 1 21:12:40 CEST 1998

Milan Zamazal napsal:
> V soucasne dobe je Debian v deep freeze a myslim si, ze Debian 2.0 bude
> hotov spise behem nekolika tydnu nez nekolika mesicu.

tim lepe, kdyz debian 2.0 vyjde napr. do 1. cervence (t.r. ;-))

> 1.3.1rX neni novou verzi.  Posledni novou verzi byla 1.3 zhruba pred
> rokem a predem ohlasena 1.3.1 byla doplnena pouze o nove Xy.  Updaty
> 1.3.1 jsou obsahuji pouze baliky s opravou bezpecnostnich der.

mate pravdu, jedna se o nove vydani verze 1.3.1 (oznameno 27.5.98):

Debian 1.3.1 r8 has been released. It contains important security fixes,
including a new version of the bind DNS server which fixes several buffer
overflows present in previous versions of bind. Since this vulnerability is
being actively exploited by crackers to gain root access to machines on the
Internet, we recommend that you upgrade all your Debian machines to Debian
1.3.1 r8 as soon as possible

pavel makovec