Linux expo

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Úterý Červen 2 07:29:56 CEST 1998

Michal Vitecek <fuf na fuf.sh.cvut.cz> wrote:

>   a jak to vypada s podporou pro slackware? mi uz se zpatky na redhat
>   nechce ani za nic.

   Na Slackware by vetsina baliku mela chodit, pro klavesnici a fonty
na konzole je potreba mit nainstalovan balik kbd, fonty pro X lze
samozrejme pouzit, a dokonce funguje i klavesnice pro X z baliku
XKB-czsk-forcedIM-RH5-0.02.tar.gz. Jenom je to potreba nainstalovat
rucne - instalacni skript nefunguje, ale Stano Meduna slibil, ze jej
opravi; klicovym bodem je nainstalovat libX11-libc5.so.6.99 jako
/usr/X11R6/lib/X11/libX11.so.6.99 a rucne pridat spravne radky do
/usr/X11R6/lib/X11/xkb/keymap.dir (podle xkb/keymap.dir), Take jsem
mel problemy s carkovanym aeiyo, na to se musim jeste podivat. Jo,
a vykomentovat radek XkbDisable v XF86Config. Ostatni baliky snad
nejsou moc zavisle na distribuci.

                                                    S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229