chyba pri kompilacii vyriesene

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Úterý Červen 2 09:24:09 CEST 1998

On Mon, 1 Jun 1998, Stepan Kasal wrote:

> Dobry den,
>     ma to jednu mouchu:  oficialni kompilator pro jadra 2.0.x 2.1.x je
> gcc 2.7.x, kompilatory 2.8.x, egcs 1.x, ... jsou na vlastni riziko.
> Nicmene by se to stejne melo zmenit, protoze by mel brzo nastoupit 2.2,
> takze pokud Vam vznikle jadro funguje, je to OK.
>     (Kdyby nefungovalo, je prvni moznost vypnout optimalizaci, -O1,
> nebo tak nejak.)
>     Kazdopadne pokud pouzivate jadro 2.0.x, nepokousejte se zatim
> experimentovat s 2.1.x.

Preco? Pouzivam gcc-2.8.x s 2.1.x kernelom uz od jeho vzniku (toho gcc) a
nikdy som nemal problemy. Osobne si myslim, ze gcc 2.8.x je podstatne lepsie
ako 2.7.x (najme v oblasti c++), tiez viac dodrzuje poslednu ANSI normu a je
pri preklade ukecanejsie. No a 2.1.x jadro je podla mna uz stabilnesie a
pripravene na vacsiu zataz ako 2.0.x.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones