FAX server z Linuxu RH4.2

Ivo Panacek Ivo.Panacek na regionet.cz
Úterý Červen 2 09:43:53 CEST 1998

Ivo Panacek wrote:

> Neco takoveho mi uz skoro rok relativne dobre slouzi. Tehdy jsem se na tom
> ucil psat CGI a pak uz jsem do toho moc nezasahoval. Zobrazuje to faxy
> docela pouzitelne na webu a je to delano jedinym perlovskym skriptem
> (pouzivaji se PBM progamky). Uz by si to zaslouzilo prepsat, ale ono to
> chodi, takze jsem se do zmen zatim nepoustel. Je-li zajem, muzu ten prg dat
> nekam na web.

Odpovidam na vlastni mail, ale chci sdelit, ze jsem zminovany programek dal
pro zajemce na Sit: http://ivop.regionet.cz/www/download/my-own/faxovani.
(snad jsem to nepoplet, ale z hlavni stranky se tam da "doklikat"). Priste to
udelam rovnou a nebudu otravovat dalsim mailem ;-)

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/