Virtualni WWW server

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Úterý Červen 2 17:20:08 CEST 1998

Petr Simek wrote:

> [...]

Mel jsem na mysli opravdu direktivu ServerAlias.

> <VirtualHost www.XXX.cz>
> ServerAdmin XXX na XXX.cz
> DocumentRoot /home/XXX/public_html
> ServerName www.XXX.cz
> </VirtualHost>

Toto popisuje situaci, kdy pro kazdy Virtual Host mam samostatny zaznam.Tuto vec
se mi opravdu podarilo rozchodit zmenou A na CNAME v DNS.
Diky.
Posledni dobou zjistuju, ze se fakt staci jen naucit cist... Asi s tim neco
udelam...

--
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz