Open GL

Jan Ciger ciger na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Úterý Červen 2 19:08:28 CEST 1998

Daniel Vecerka <vecerka na waltz.felk.cvut.cz> wrote:
> On Thu, 28 May 1998, Pavel Korensky wrote:

>   Nejnadejneji vypadaji karty s Voodoo Rush chipem, ktere narozdil od
> Voodoo nebo Voodoo 2 umi rendrovat i do okna. HW podporu pro Voodoo Rush
> do Mesy pise Daryll Strauss (http://glide.xxedgexx.com/). Do mesice by to
> mohl mit hotovy.

>    Daniel Vecerka

S tymto by som nebol az taky optimista ): Uz to robi dost dlho...
Osobne pouzivam Mesa 1.2.6 + Diamond Monster 3DFX (Voodoo I chipset) ale
je to na moj vkus pomale. Akceleracia sice bezi, ale Mesa samotna je zrejme
tak pomala, ze akcelerator sa prakticky nevyuzije. Rychlost s akceleratorom
je len o malo vacsia ako bez neho. Max. rozlisenie ktore to zvlada s
akceleratorom je max. 800x600 (na viac nema Monster pamat)

Mam Cyrix 166 a 64 MB RAM. Bude treba asi upgrade ):

						S pozdravom.
--
                           |/

   Student of the Computer Science