redhat 5.1 problems

Zdenìk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Středa Červen 3 08:33:24 CEST 1998

>Podobny problem jsem mel taky kdyz jsem
>spoustel autoboot z CD tak rval VFS panic,
>kdyz jsem nastartoval z diskety tak slo vse bez problemu
>RH 4.2 se nainstalovala bez problemu.

No, ja to jinak nez pres ftp zatim instalovat nemuzu (kde se da sehnat CD?)
a na nekterych pocitacich jsem bez sance. Vzdy to na necem zatuhne. Naopak,
na nekterych to projde napoprvy. Nainstalovany disk je pak prekvapive plne
funkcni i na pocitacich, ktere se instalaci vzpiraly.
Takze moje (uznavam ze podivne) reseni: instaluju na svy stanici a pak
roznasim disky :-(((

Zdenek Mazanec

P.S. Nikdy se mi to nepovedlo nainstalovat na jiny nez prvni pokus, kdyz to
padlo jednou, padlo to pak i pri N nasledujicich pokusech, celkem v
nahodnych mistech.