Trideni posty

Středa Červen 3 10:49:28 CEST 1998

Fetchmail je presne to, co potrebujete. Potrebujete ho presvedcit, aby
vedel, ze mailbox, ze kteryho to taha je multi-drop:

~/.fetchmailrc:
poll serverhk.czcom.cz proto pop3 localdomains gybon.cz
     user gybon pass tajne-heslo to *
     smtphost 192.168.1.94

dulezite je "to *", cimz fetchmailu rikate, ze posta je urcena pro vic
uzivatelu a ze ji naroztridit. Ve vyse uvedenem pripade byl potrebny jeste
parametr noenvelope (tak nejak), protoze fetchmail blbnul z polozek
systemu, ale ma byt predana dal (typicky napr. Mecurymu). localdomains
definuje, pro ktere domeny je potreba vydolovat z dopisu konecneho
prijemce (ktere jsou lokalni). Pro dalsi doporucuju man fetchmail nebo mi
napsat primo mail s detaily (ne do konference).

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution