openGL 300SX a 500TX chips

Jaromir Koutek miri na punknet.cz
Středa Červen 3 13:32:59 CEST 1998

mao wrote:
> pokud nekdo vlastnite chipy 300SX nebo 500TX tak se mrknete
> na adresu http://fantasia.eng.clemson.edu/~adamsk/glint_index.html
Myslim, ze ten driver se uz nekolik mesicu nevyviji.
> byl bych rad kdyby jsem se dezvedel jestli to chodi.
> taky bych se rad dozvedel pokud nekdo vlastni Premedia II chip
> od 3DLabs ( je napr. v Diamond FIRE 1000 Pro ) jestli by
> to nemohl vyzkouset a zverejnit vysledek.
Permedia 2 neni kompatibilni s 300SX, je mnohem jednodussi a je to jeden
chip, co obsahuje 2D a 3D jadro, 3Dlabs Delta a RAMDAC, proto je to taky
tak levny.
HW podpora OpenGL bude pro Permediu snad v XFree 4.0.
--
Jaromir Koutek                            miri na punknet.cz