remount /proc II.

Středa Červen 3 16:44:13 CEST 1998

> chown .proc /proc
> chmod 550 proc

Spousta programu potrebuje /proc pristupne, asi to neni nejlepsi napad
omezovat. Zcela prekvapive spousta programu zacala hazet "Segmentation
fault, core dumped", kdyz jsem pristup do /proc experimentalne overil :-)

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution