redhat 5.1 problems

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Červen 3 21:02:51 CEST 1998

On Tue, 2 Jun 1998, Leo Hadacz wrote:

> Zdravim,
>
> uz nekdo zkousel redhat 5.1? Ta cestina je opravdu skvela, ale jienak mam
> znacne problemy. Napr.:
>
> 2. v mc nejsou spravne fonty, ramecky se zobrazuji blbe, jak na konzole (tam
> se na to da aspon koukat), tak v xtermu. Kdyz se chci pripojit na
> ftp.fi.muni.cz, tak to ohlasi, ze nemuze prepnout ftp do passive modu a
> vicemene vytuhne. V xtermu nefunguje l;avesa F10.

    Mne to v mc nastavuje ty ramecky dobre. Pouzivam klavesnici ceskou
programatorskou - il2 kodovani. - to se nastavovalo pri instalaci. Ramecky
to ukazuje dobre. Potiz je ale v tom, kdyz se prihlasim odjinud. Tam
pochopitelne  ty ramecky jsou zmrsene, nebot misto kodu ramecku je tam
neco jineho. To zatim nevim, jak resit. Jedno z reseni je loadkeys a
setfont - zrusit ceske fonty a nechat jen anglicke.

  Na mc mne spise vadi, ze se implicitne spousti cernobile. (Samozrejme,
ze muzu napsat alias mc -c, ale moc jsem to nepochopil, proc to v
instalaci nebylo rovnou.

> 5. promenna TERM je na konzole nastavena na linux-lat, ale je tim zmrsena
> velikost obrazovky.
  Sice mi to nemrsi velikost obrazovky, ale kdyz se pak ssh-cknu na jiny
server, a spustim treba pine, tak mne to vynada unknown typ terminal,
takze to musim prenastavit :-(.

> Tak jsem se chtel zeptat, jestli s tim ma nekdo lepsi zkusenosti. Zejmena to
> ssh mne dost vadi.

Ssh-cko jsem si nekde stahl (asi z muni) a facha dobre!

> Leo

			Michael

PS: Nevi nekdo, jak je to s cestinou v Redhat-5.1? Na konsoli chodi
normalne ale nevim, jak je to standardne v X-ech. Musim si je pocestit,
nebo uz to tam je zaintegrovane a staci nekde neco nastavit?!