redhat 5.1 problems

Zdenìk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Čtvrtek Červen 4 07:55:00 CEST 1998

>    Mne to v mc nastavuje ty ramecky dobre. Pouzivam klavesnici ceskou
>programatorskou - il2 kodovani. - to se nastavovalo pri instalaci. Ramecky

Me to taky funguje bez problemu (klavesnice pro zmenu anglicka). Popsane se
mi *obcas* stavalo ve starsich verzich v zavislosti na tom, jake dalsi
baliky byly/nebyly nainstalovany...

>  Na mc mne spise vadi, ze se implicitne spousti cernobile. (Samozrejme,
>ze muzu napsat alias mc -c, ale moc jsem to nepochopil, proc to v
>instalaci nebylo rovnou.

Pri instalaci jsem rekl, ze mam barevny monitor a mc se mi spousti barevne

>Ssh-cko jsem si nekde stahl (asi z muni) a facha dobre!

Souhlas. Verze 1.2.23i mi jede k plne spokojenosti.

>PS: Nevi nekdo, jak je to s cestinou v Redhat-5.1? Na konsoli chodi
>normalne ale nevim, jak je to standardne v X-ech. Musim si je pocestit,
>nebo uz to tam je zaintegrovane a staci nekde neco nastavit?!

To by me taku docela zajimalo ....
Zdenek Mazanec